Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΕΝΑ Iphone 4s



ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ..


ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ :

Καταρχήν θέλω να παρακαλέσω όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν ένα iphone 4s να μην χρησιμοποιήσουν αυτή την ευκαιρία
Παιδία είναι κρίμα αφήστε να τα πάρουν άτομα που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα




Τα πράγματα είναι απλά πρέπει να βρείτε τις 3 διαφορές στο παιχνίδι ।

Ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης είναι το να κάνεις ένα δώρο σε κάποιον ώστε στο μέλλον να τον κάνεις πελάτη σου । Είναι το μονό πραγμα που μου ήρθε στο μυαλό όταν έφτασε στα χεριά μου το iphone 4s

Μετά από μια έρευνα που έκανα ο ένας στους 3 κερδίζει . Είμαι κάτοχος του iphone 4s κέρδισα μέσα σε 10 λεπτά . Το συνιστώ σε όλους ο καλύτερος τρόπος να κερδίσεις ένα iphone αξίας 600 euro । Εμένα μου ήρθε στο σπίτι σε 2 ημέρες ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝΕ ΑΚΟΜΑ। ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΛΑΒΕΙ . 1/3 ΚΕΡΔΙΖΕΙ

Κάνε κλικ στην παρακάτω εικονα βρείτε τις 3 διαφορές στο παιχνίδι και Το πάρτι αρχίζει....

Αν δεν μπορείτε να δείτε την εικόνα κάντε κλικ ΕΔΩ